S1, E4: As their BMX journey ends, Kris Fox and friends explore the best parks New Zealand’s South Island has to offer. Sessions at Christchurch are followed by a jet boat ride in Queenstown and jumps at Gorge Road, one of the world’s top dirt jump parks.