Session 2: Is the House of History Built on Foundations of Sand?
S1, E2: In Session 2 of Graham Hancock’s “Magical Mystery Tour” Gaia+ at GaiaSphere, he delves into recovering Earth’s lost civilization and reawakening to consciousness.