Session 2: The Secret of Life Revealed!
시즌 1, 에피소드 2: The Pyramid of Science illustrates the evolution of Science, which is a lineage of scientific fields. This presentation begins with a discussion of the new math, Fractal Geometry, a math that validates the old saying, “As above, so below.”