Session 3: Transhumanism: Evolution or Devolution? Why It Matters
S1, E3: Session 3 Join Gregg Braden as he returns to GaiaSphere to shed new light on the discoveries that catapult us beyond the conventional thinking when it comes to creating optimal states of physical, emotional, psychological and spiritual states of health and healing.