The Grand Convergence Session 3: “Yes Virginia, there is a Spirit.”
S1, E3: This presentation delves into the science behind this famous quote from Albert Einstein, “Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.” Quantum physics emphasizes that Universe is made out of one thing, energy.