Session 4: Decoding Da Vinci’s Masterpieces
S1, E4: Robert Edward Grant, Gaia+ Gaia is proud to present this GaiaSphere event available for Gaia+ Members. In this session, Robert Edward Grant shows you how to square and trine the circle without using measurements — alchemical tasks thought impossible.