Setouchi Keijo Training School!!!!
S1, E1: Nozomi Kaminashi has successfully been admitted to Setouchi Keijo Training School, where she's reunited with Miyata Sayaka, a promising young judo star who she met during her tryouts. All students at the training school stay in dorms, where they eat and sleep together as they study. Nozomi's family is poor, so she wants to be the richest Keijo girl in Japan. Promising future star Kawai Hanabi, and her friend Mio, are both very interested in Nozomi as well. The story of the girls who want to be Keijo athletes begins!