Setting the Stage
S1, E1: In the series premiere of "Fiasco," amidst the backdrop of the 1979 Iranian revolution, President Jimmy Carter's failure to free the American hostages in Iran sets the stage for President Ronald Reagan's own hostage crisis. Leon Neyfakh hosts.