Seven Deadly Sins and a Small Carl Sagan
시즌 2, 에피소드 6: Mary clashes with Sheldon’s drama teacher, Mr. Lundy (returning guest star JASON ALEXANDER) over plans for a Halloween haunted house fundraiser for the church. Also, Georgie falls for a rebellious teenage girl that Sheldon is tutoring.