Spider-Man and His Amazing Friends Seven Little Superheroes
S1, E6: A mysterious stranger invites the Spider-Friends - and unknown to them, Sub-Mariner, Shanna the She-Devil, Captain America and Doctor Strange - to a weekend at Wolf Island.