Seven Names
S2, E7: In the midst of a financial crisis, Adam (Peter Krause) must make an important decision that will alter the company 's future. Jasmine (Joy Bryant) and Crosby (Dax Shepard) announce their future plans to Jabbar (Tyree Brown), who reacts surprisingly to the news. Meanwhile, Sarah (Lauren Graham) and Amber (Mae Whitman) argue over Amber’s incessant partying with her new found friend. Sarah experiences challenges at work and even deeper issues with Gordon (guest star William Baldwin). Elsewhere, Camille (Bonnie Bedelia) joins Haddie (Sarah Ramos) for community service. Max Burkholder, Erika Christensen, Miles Heizer, Sam Jaeger, Craig T. Nelson, Monica Potter and Savannah Paige Rae also star.