Сезон 1, серия 18: After realizing that Sophia is growing up faster than he’d like, John buys himself a pet, but it doesn’t get along well with Joan. Also, Heather accidentally sends Tyler a sexy text message, Jen and Greg try to help Samantha win her boyfriend back and Heather and Jen console Colleen and Matt over their break-up.