Sexy Beast
S1, E4: Manfred's (François Arnaud) ability to see the dead leads him to uncover an ancient supernatural who seduces and feeds on men. To protect their town's supernatural anonymity, Manfred, with the help of Fiji (Parisa Fitz‑Henley), Lem (Peter Mensah), Joe (Jason Lewis) and Creek (Sarah Ramos), venture out of the safety of Midnight to a roadside bar to stop the supernatural killer. Meanwhile, Bobo (Dylan Bruce) must confront the dangerous bikers who threaten to expose his past. While carrying out a hit, Olivia (Arielle Kebbel) discovers an unlikely link to her father.