Shadow of a Doubt
Сезон 4, серия 18: Lex Luthor's son, Leslie Luckabee, takes over as owner of the Daily Planet and makes a play for Lois. Lois and Clark consider conceiving a child together. Second of a three-part episode, "The Lex Files: A Lois & Clark Trilogy."