Shadow of Doubt
Сезон 7, серия 5: When a wealthy woman is found dead at the bottom of her stairs, we realize that this was no ordinary slip-and-fall accident. The team is pressed into a game of cat and mouse with a clever killer determined to get away with the perfect crime. Plus, when Maura decides to undergo minor surgery, the surprising part of her healing will be reconnecting with Hope (guest star SHARON LAWRENCE).