Shadow of Sidonia
S1, E5: Takumi wants to upgrade their gear for their journey, so he seeks out mythril and admantite ores. After consulting with the Adventurer's Guild, he accepts Quests to defeat monsters, gather Treant Wood, and escort a miner to excavate the ores. He plans to set out in three days time with the blacksmith, Dgambo.