Shadowboxing
S6, E22: When Mandy job shadows Mike at The Outdoor Man, her textbook conflict resolution skills differ from Mike’s experience-based approach; and she unintentionally causes a dispute between Chuck and Joe. Meanwhile, Kristen and Eve think Vanessa needs to blow off some steam and invite her to their kickboxing class.