Shadowboxing
Сезон 4, серия 9: Claire (Hayden Panettiere) is determined to get to the bottom of the Sorority Rush attacks on her own, until H.R.G. (Jack Coleman) intervenes only to realize he may be the source of her troubles. Meanwhile, Peter’s (Milo Ventimiglia) new ability is a perfect fit for his job and gives him the opportunity to help Emma (guest star Deanne Bray) accept her new life. Elsewhere, Sylar's (Zachary Quinto) battle at gaining full control over Matt's (Greg Grunberg) body escalates -- with potentially dangerous implications at stake. Robert Knepper and Adrian Pasdar also star. Kat Purgal, Carlease Burke, Danica Stewart, Candice Patton, Sally Champlin and Assaf Cohen also guest star.