Shadows at the Gates
시즌 1, 에피소드 4: After ruining Sovereign Uriel’s diplomatic dinner, Vox Machina is confined to their Keep under house arrest. While they stave off boredom, Keyleth convinces Percy to open up about his dark history and Pike fears she has lost her connection to her deity. Meanwhile, a looming new threat is on its way to confront Vox Machina.