Shadows
S2, E1: On the season premiere, Coulson and his team are now wanted fugitives with limited resources--but that's not stopping them from keeping the world safe from powerful and unseen threats everywhere. However, with new members they hardly know, will S.H.I.E.L.D. ever be trusted again?