shaking your heart
Сезон 1, серия 1: Takanashi Tsumugi is tasked with managing Takanashi Productions' newest idol group, IDOLiSH7. After meeting the seven candidates, she's instructed to hold an audition and reject four of them. How will she decide who to keep and who to cut?