Shallow Water, Oh Mama
S1, E6: Toni tracks down a former cop in search of clues about Daymo; Davis raises his profile on the streets and on TV; Delmond tours while Antoine toils; Janette considers suspending operations; Albert vents about the lack of tribe lodging; Sonny crosses a line with Annie; the Bernettes make a splash at the Krewe du Vieux parade.