Shame, Shame, Shame
시즌 1, 에피소드 5: Albert presses Councilman Ron Singleton to reopen housing projects; Davis enlists some top local musicians to cut a campaign CD; a Japanese jazz fan does a good turn for Antoine; Janette cooks for four celebrity chefs; Annie fails to embrace Sonny's houseguest; the city celebrates the return of displaced residents with a second-line parade.