Shame
S1, E6: Jane (Maria Bello) and Duffy (Brían F. O'Byrne) are on the case of a middle-aged man found robbed and dead in a hotel. After watching surveillance tapes Jane searches for a wig-changing prostitute. Meanwhile, Duffy manages to get under Jane's skin after making comments about her relationship with Costello. Kirk Acevedo, Tim Griffin, Damon Gupton, Peter Gerety and Kenny Johnson also star.