Shari Noble
S4, E4: After having a nipple bitten off by her dog, Shari Noble comes in to have it reconstructed before her husband returns from Iraq. Julia meets a breast-feeding expert. Christian and Liz hit a lesbian bar where Christian tries to attract one of the women there but she's attracted to Liz instead. Sean and Christian meet with a kidney specialist for one of their patients.