Sharif Returns
시즌 4, 에피소드 13: After 10 kilograms of highly toxic chemical weapons go missing, Gibbs and his team scramble to locate it. The NCIS team is horrified when they discover that the deadly chemical weapon is now held by wanted terrorist Mamoun Sharif.