Shark Week
T1, E2: With nowhere left to turn, a worse for wear Claire lands on Loudermilk's couch. Deciding she needs to be taught a lesson, he and Ben take her on their version of a vision quest. Loudermilk also makes a play for his new neighbor, Allison.