Shattered
시즌 1, 에피소드 1: To outsiders, laidback "stay at home" dad, Tom and his wife Darlene, a vivacious teacher, exude wedding bliss. But when one is fatally shot, officers must determine if it is the tragic result of a break-in gone awry or something far more sinister.