Shawn and the Real Girl
S6, E12: Shawn and Gus go undercover to investigate the attempted murder of a contestant on a reality show called "Paths of Love", a Bachelorette-type dating show where eligible men compete for the affections of a woman each contestant has crossed paths with in the past but has never actually met. Guest starring Mike "The Miz" Mizanin, Greg Grunberg, Wayne Brady, and Lindsay Sloane.