Shawn Interrupted
S6, E6: A billionaire accused of murdering his assistant is found not guilty by reason of insanity, therefore causing the SBPD to send Shawn and Gus undercover into the Mental Hospital he is being held in order to prove he lied to the jury and is actually sane. Guest Stars: Molly Ringwald, Brad Dourif.