Shawntel & Jasmine and Brandiss & Paweena
시즌 1, 에피소드 6: Shawntel is concerned that her best friend Jasmine is having a relationship with her ex-boyfriend and Brandiss needs to confess about how she interfered with her best friend Paweena's three-year relationship.