S1, E1: The peaceful Kingdom of Kale is thrown into chaos after the Citadel is overthrown by the dark forces of Kreel and Xax. After his family farm is destroyed by the Xaxian army, young William Tell is visited by the mystical Kalem who reveals that he has been chosen to seek the legendary Crystal Arrow which is the key to saving the Princess Vara and her Kingdom.