She Ain't Got No Edges Either
Сезон 1, серия 2: After sitting in the chair of an on-set stylist named Adele, actress Cherie Johnson left with her hair burnt out and a chunk missing in the back. Cherie needs Tamar Braxton and Johnny Wright's help to fix the damage and finally confront Adele.