She Spat at Me
S1, E6: Patty cautiously pursues Gregory eager to learn his secrets before it's too late. An emboldened Frobisher attempts to salvage his legacy with an unconventional strategy. Lila ominously reappears in David's life further testing his relationship with Ellen.