S1, E5: It has been four months since Isla left, and they are nearing the Holy Spring. The trainees endure harsh infantry training under the hot sun, and decide to spend the night camping. The camp is very cheerful, but Claire is somehow gloomy, and trying to stay away from Kal-el.