Shear Madness
S6, E20: While Jessica (Angela Lansbury) is in Texas to attend her cousin Ann's (Shirley Jones) wedding, the bridegroom is murdered, as was Ann's first fiance 15 years earlier. Guest stars: Barbara Babcock, Robert Walker, Doris Roberts.