Sherri Shepherd Talks Divas & Divorce
S1, E1: Comedians Susie Essman and Sherri Shepherd drop by Joy's NYC apartment for a wild girls' night in. Joy also sets up her former assistant with one of her cameramen during filming. Plus, Joy and Susie get to the bottom of Sherri's dating drama!