Sheryl
S1, E1: When the billionaire Aaron Tarsky goes missing while out fishing at sea with his young wife, Sheryl, DD and his team are called in by his family to figure out what happened. DD soon realizes that the truth is rarely as it appears, and solving that case will reveal a hint to another truth he's seeking.