She's a Skeleton Now
S1, E1: Staz Charlie Blood is a powerful vampire with a huge love for Japanese anime and games. When a young schoolgirl named Fuyumi wanders into his territory, Staz cannot hide his excitement at meeting a living human from his favorite culture.