She's Not There
S4, E1: Season Four Premiere. Sookie journeys away from Bon Temps; Eric and Bill try to win back the human public; Jason learns that no good deed goes unpunished; Tara finds refuge in close quarters; Sam bonds with his own; Hoyt and Jessica debate the dinner menu; Jesus urges Lafayette to join a coven; Terry tries to alleviate Arlene's fears about the baby.