Shield
T10, E2: After Lois departs for Egypt, the Daily Planet hires a new reporter by the name of Cat Grant to take her place. An assassin named Deadshot takes aim at Cat but Clark learns the man has a dangerous hidden agenda that involves The Blur. Meanwhile, Carter Hall turns up in Egypt to keep an eye on Lois and he tells Lois about his wife Shayera.