Shift 3: Resourcefulness
시즌 1, 에피소드 3: Fatigue sets in as the chefs face hours seven and eight in this intense culinary journey. Michael Symon and Esther Choi put forth three challenges in one where the chefs must turn one bag of ingredients into three distinct meals for judge Scott Conant.