Shinigami Mercenaries
S2, E10: In the painting at Bando Hotel, Room 404, the three mountain gods face Ushiuchibo. At the snap of his finger, Hong-joo and Moo-yeong vomit blood. Lee Yeon searches for an antidote in the woods when he encounters an injured old man. The old man turns out to be Onyudo, a mercenary. As black smoke emerges from his mouth, something unbelievable happens. They switch bodies!