Shining D is Unbreakable, Pt. 1
JoJo's Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable Серия 37: Hayato’s attempt to kill Kira using Stray Cat’s air bullet ends in failure. Kira realizes that letting Hayato repeat the same morning is becoming a risk, so he decides to undo Bites the Dust after he sees through Rohan’s death. But just as Kira confirms his victory, an unexpected person appears.