Shining Inheritance - Episode 1
S1, E1: Upon returning from her studies abroad, Eun Sung’s bag is accidentally switched with that belonging to Hwan, the spoiled grandson and heir to a large food company. Meanwhile, Eun Sung learns of her father’s sudden and mysterious death.