Shiny-Nosed Muco Loves Komatsu-san!
S1, E1: Nice to meet you, it's Muco! I live with my beloved Komatsu-san! Komatsu-san makes this sparkly thing called "glass." But Muco's nose is even shinier and more sparkly! Hmhmhm!