Shiny Objects
S6, E5: When Alicia and Dean represent a fired female CEO in a sex discrimination suit against her company, they face a tough defense team in familiar foes Elsbeth Tascioni and Rayna Hecht. Meanwhile, a hacker seizes control and threatens to delete all of Florrick/Agos/Lockhart's files, sending the firm into panic mode when he demands a ransom. Carrie Preston and Jill Hennessy guest star.