Ship of Thieves
S9, E20: While on a cruise, Jessica (Angela Lansbury) helps an old friend (Keith Michell), now a ship's security chief, investigate when a woman is found dead in the cargo area. Guest stars: Lee Meriwether, Jane Withers.