Shit Man, I've Literally Failed
S2, E1: Bridgette’s search for her father leads her to Philadelphia and back home again as she loses the key to his whereabouts. Tutu’s decision to leave Larry alone with Joe unexpectedly leads both Bridgette and Tutu on a path to close the door on their pasts.