Shock and Awe
S1, E6: Host Andy Cohen looks at how boundary-pushing TV not only shocks and disgusts, with shows like Bad Girls Club, Mama June: From Not to Hot and Fear Factor, but also informs with shows like Botched, and celebrates previously marginalized groups with shows like I am Jazz and RuPaul's Drag Race.